14 mei 2012

Outfit



Ben ik de enige die helemaal depressief wordt van het Nederlandse weer, en niet kan wachten tot ik al die mooie zomerkleding aan kan doen die ik midden in de winter al had aangeschaft, omdat ik niet kon wachten tot het zomer werd?? :( snik

Gelukkig is het vandaag nog een beetje redelijk gesteld met het Nederlands klimaat, dat ik mouwloos de dag door kon brengen (koud had ik het alleen wel haha). Soms fantaseer ik er wel over om gewoon naar zuid-frankrijk of italiĆ« te verhuizen, hmmmm... elke dag lekker weer... hmmmmmmmm...  who's with me?

-------------------------------

This is what I'm wearing:
Dip dye shirt - H&M  (jaa ik ben helemaal into the dip dye alles haha)
Denim waistcoat - Vintage
Zonnebril - Ray Ban clubmaster
Horloge - Michael Kors
Pieces broek - Zalando 
Pistol boots - Sacha






3 opmerkingen:

  1. Ik wil ook warm weer en zomerjurkjes en korte mouwen! Wel een gave waistcoat!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your ombre tank is gorgeous! love the photos!

    www.beckspick.com

    BeantwoordenVerwijderen